El passat 4 d’octubre es va inaugurar oficialment la seua d’ACERT-COMPROMÍS per Tavernes Blanques. A l’acte van ser convidades Àgueda Micó (Coordinadora General del Bloc) i Graciela Ferrer (diputada a les Corts). Tant en llurs intervencions com en les que van fer Llorenç Soriano (el nostre Regidor d’Educació i Promoció Lingüística), com Marina Martínez (la nostra Regidora de Medi Ambient, Parcs i Jardins) van coincidir a destacar la importància de tindre una seu. Importància que se simplica bàsicament en la visibilització del col·lectiu.

A l’esmentat acte vam tindre l’oportunitat de rebre i saludar personalment companyes i companys dels pobles dels voltant, tant militants com simpatitzants, la presència dels quals i les quals va suposar una erupció de germanor i d’optimisme de cara a les properes eleccions.

El local, situat al carrer Rigoberta Menchú (cantó carrer Alboraia) s’ubica estratègicament front un parc, i en una zona de trànsit freqüent quant a vianants, ja que el Centre de Salut del poble està a tan sols cinquanta metres.

Esperem que totes aquestes característiques ajuden a recordar al poble que no sols estem a l’equip de govern, sinó que la nostra feina ha estat i és des del primer dia un servei incodicional a la ciutadania en pro de millores en tots els aspectes.

Àgueda Micó, en la seua intervenció
Llorenç Soriano, Regidor d’Educació i Promoció Lingüística, durant la seua intervenció